28 lutego 2025
Realizując obowiązek wynikający z art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, Vienna Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. Vienna Insurance Group („Towarzystwo”) informuje o utworzeniu adresu do doręczeń elektronicznych i o umożliwieniu klientom, w tym członkom Vienna Otwartego Funduszu Emerytalnego („Vienna OFE”), zgłaszania reklamacji za pośrednictwem tego kanału.
W związku z powyższym dokonaliśmy zmiany treści § 12 ust. 1 Regulaminu korzystania z Serwisu OFE Rachunek oraz § 12 ust. 1 Regulaminu korzystania z Serwisu do zgłaszania zgonu Członka Vienna OFE, dotyczących sposobów składania reklamacji, poprzez wskazanie adresu do doręczeń elektronicznych Towarzystwa.
Po zmianie § 12 ust.1 ww. regulaminów otrzyma następujące brzmienie:
1. Reklamacje w zakresie świadczenia usługi udostępnienia Serwisu mogą być składane przez Użytkowników:1) w postaci elektronicznej – przesyłając e-mail na adres ofe@viennapte.pl
2) ustnie – telefonicznie za pośrednictwem Infolinii 801 218 218 lub 22 640 48 48 albo osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Towarzystwa;
3) na piśmie – przesyłką pocztową nadaną na adres: Vienna OFE, skr. poczt. 40, 02-696 UP Warszawa 113 lub osobiście w siedzibie Towarzystwa albo na adres do doręczeń elektronicznych Towarzystwa (e-Doręczenia): AE:PL-78061-84797-JTCGA-29.
Zmienione regulaminy wchodzą w życie z dniem 1 marca 2025 r.
10 grudnia 2024
6 czerwca 2024
28 maja 2024