28 lutego 2025

Ogłoszenie o zmianie "Regulaminu korzystania z Serwisu OFE Rachunek" i "Regulaminu korzystania z Serwisu do zgłaszania zgonu członka Vienna OFE"

Realizując obowiązek wynikający z art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, Vienna Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. Vienna Insurance Group („Towarzystwo”) informuje o utworzeniu adresu do doręczeń elektronicznych i o umożliwieniu klientom, w tym członkom Vienna Otwartego Funduszu Emerytalnego („Vienna OFE”), zgłaszania reklamacji za pośrednictwem tego kanału.

 

W związku z powyższym dokonaliśmy zmiany treści § 12 ust. 1 Regulaminu korzystania z Serwisu OFE Rachunek oraz § 12 ust. 1 Regulaminu korzystania z Serwisu do zgłaszania zgonu Członka Vienna OFE, dotyczących sposobów składania reklamacji, poprzez wskazanie adresu do doręczeń elektronicznych Towarzystwa.

 

Po zmianie § 12 ust.1 ww. regulaminów otrzyma następujące brzmienie:

1. Reklamacje w zakresie świadczenia usługi udostępnienia Serwisu mogą być składane przez Użytkowników:1) w postaci elektronicznej – przesyłając e-mail na adres ofe@viennapte.pl

2) ustnie – telefonicznie za pośrednictwem Infolinii 801 218 218 lub 22 640 48 48 albo osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Towarzystwa;

3) na piśmie – przesyłką pocztową nadaną na adres: Vienna OFE, skr. poczt. 40, 02-696 UP Warszawa 113 lub osobiście w siedzibie Towarzystwa albo na adres do doręczeń elektronicznych Towarzystwa (e-Doręczenia): AE:PL-78061-84797-JTCGA-29.
Zmienione regulaminy wchodzą w życie z dniem 1 marca 2025 r.

Sprawdź pozostałe

10 grudnia 2024

Elektroniczny tryb składania wniosków i dokumentów

6 czerwca 2024

Podsumowanie miesiąca na rynku funduszy emerytalnych

28 maja 2024

Jak poprawić perspektywę emerytalną kobiet? – jedenasty odcinek podcastu "Zadbana przyszłość"